Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 sierpnia 2014

Wczasy :)

W tym roku wybraliśmy się na upragnione wczasy nad morze. Dokładnie pojechaliśmy do Grzybowa niedaleko Kołobrzegu. Było rewelacyjnie, morze było przepiękne, gdy go zobaczyliśmy z Melką zaczęliśmy piszczeć, biegać, uciekać przed falami, kłaść się na piasek. Nie chcieliśmy w ogóle wracać do naszego domku wczasowego, bo tak było pięknie. Mieszkaliśmy w pięknym domku, mieliśmy pokój z łazienką, spaliśmy na łóżku piętrowym, ja na górze, a Amelka na dole. Codziennie rano, gdy rodzice przygotowywali się do wycieczki, bądź wyjścia nad morze, my bawiliśmy się z naszymi znajomymi Amelką i Martą. Amelka była w wieku mojej siostry, a Marta parę miesięcy starsza. Oprócz tego mieszkał tam również Mateusz, z którym bawiłem się dwa razy. Jak pisaliśmy powyżej rodzice codziennie planowali nam super wycieczki i atrakcje i tak oprócz wylegiwania się na plaży, czy kąpieli w morzu, budowaniu zamków z piasku, płynęliśmy pirackim statkiem i ja i mama poznaliśmy smak choroby morskiej :), ale plamy nie daliśmy. Byliśmy na latarni morskiej, na molo, w oceanarium, skakaliśmy na dmuchańcach, bawiliśmy się w figloraju, zwiedzaliśmy Kołobrzeg, widzieliśmy mnóstwo fontann, oraz port , gdzie było mnóstwo statków, bawiliśmy się na placach zabaw, byliśmy na ranchu, gdzie było mnóstwo zwierząt, jechaliśmy bryczką, jedliśmy pyszną czekoladę, uczyliśmy się doić krowę, słuchaliśmy opowieści indianina, strzelaliśmy z łuku, no i codziennie aż do zachodu słońca bawiliśmy się na placu zabaw za domkiem, puszczaliśmy latawiec. no i byliśmy na największej w Polsce wystawie klocków lego. Powiem Wam, że nasze wczasy były rewelacyjnie jedynie podróż nie była zbyt przyjemna, bo długa i uciążliwa, ale mimo wszystko chcemy jeszcze wrócić nad morze i to może już za rok, kto wie?
Zdjęcia troszkę pomieszane :)

TAK WYGLĄDAŁ NASZ DOMEK WCZASOWY

PADNIĘTA MELA

PAN RYSUJE NASZE KARYKATURY

NASZE KOLEŻANKI Z WCZASÓW

ZABAWY NA PLACU ZA DOMEM

NA RANCHU

PYSZNA FONTANNA CZEKOLADY ( MOJE ŻYCZENIE TO LEGO I AUTKO)