Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 sierpnia 2014

Wakacyjne szaleństwa :)

Jeszcze parę  dni i wakacje skończą się na dobre :(, ale powiem Wam, że spędziliśmy je bardzo fajnie, byliśmy nad morzem i na różnorodnych wycieczkach, ale dużo czasu spędziliśmy również w domu, gdzie każdy dzień wymyślaliśmy zabawy. Po krótce opiszemy z Melcią o nich i pokażemy jak się bawiliśmy.

Spacery z mamą i zabawy na spotkanych różnych placach zabaw :) w naszej miejscowości.




Byliśmy u babci Bronki i Halinki, gdzie spędziliśmy dwa dni, chodziliśmy na spacery, plac zabaw w ogródku zamkowym, 



 Melcia jeździła na hulajnodze po drewnianym moście, wygłupialiśmy się w parku :)


zwiedzaliśmy zamek u babć


bawiliśmy się na placu zabaw, który znajduje się przed domem babci


graliśmy w piłkę na boisku u babci Bronki i Halinki


szaleliśmy na naszych brykach, zjeżdżając z górki na pazurki





w domu z tatą składaliśmy lego


z mamą robiliśmy swoje karykatury, ta jest moja


a ta jest Meli,



 bawiliśmy się w piratów, mama sama zrobiła nam opaski



a tak bawiliśmy się z Melką ona torami ja drogą :)



byliśmy u Patryka i Filipa gdzie również świetnie się bawiliśmy




 A to u babci Krysi, u której spędziliśmy 4 dni :) i powiem Wam było super, bawiliśmy się z Natalią naszą kuzynką, szaleliśmy na placach zabaw oraz chodziliśmy na spacery.




Wiele czasu spędziliśmy na rowerach, bardzo często rodzice zabierali nas rowerowe wycieczki, szczególnie, że moja siostrzyczka nauczyła się juz pedałować i powiem, że czasem pedałuje lepiej niż ja.


Na naszym ranchu bawiliśmy się ze znajomymi, Madzią, Wiktorkiem, Anią, Ewą, Sandrą, gdy oni są to zabawa jest wtedy najlepsza. Kapaliśmy się w basenie

 Melcia pomagała tacie podlewać jeżyny,
 bawiła się w piaskownicy,

a ja pokazywałam mamie sztuki walki.


Oczywiście moglibyśmy tutaj pisać jeszcze bardzo wiele, ale myślę, że to najważniejsze nasze szaleństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz